Tot el nostre suport.
Som un equip de 4 mares de l’Escola Virolai de Barcelona, que vàrem començar a compartir juntes reptes esportius per fer front a la crisi: la cursa de la dona, un triatló, una mitja marató … i contra tot pronòstic, no només hem anat aconseguint totes aquestes fites, sinó a més pel camí hem passat grans moments i ens hem convertit en un grup d’amigues inseparables!
Aquest 2015 ens hem animat a un repte més, i aquest cop, encara amb més il·lusió, ja que es tracta de fer-lo en equip i per una bona causa: el Trailwalker, 100 km en menys de 32 hores. Com a equip, ens comprometem a aconseguir almenys 1.500 € per donar suport al treball d’Intermón Oxfam en més de 40 països d’Àfrica, Àsia i Amèrica Llatina.
El nostre equip de suport són els nostres marits, i el nostre primer grup de fans, els 10 fills/es que ajuntem entre les 4. Ens agradaria comptar també amb tot el vostre suport, així que et convidem a participar i sumar-te a la causa!. Pots fer un donatiu i/o donar-nos el màxim de difusió possible.